«Музика як засіб емоційно - естетичного розвитку дитини»
«Музика як засіб емоційно - естетичного розвитку дитини»
28 жовтня на базі ДНЗ №4 відбулося засідання школи початкуючого психолога на тему: «Музика як засіб емоційно - естетичного розвитку дитини».
Світ музики – це
світ, через який дитина залучається до духовного збагачення культури людини, це світ прекрасного, цікавого. Краса мелодії, звуків, музики є джерелом емоційно - естетичного розвитку особистості.
Розуміючи актуальніс
ть цієї проблеми, у дошкіллі приділяється велика увага музичному вихованню, що стимулює до творчої активності дитину здатної під впливом емоцій бачити, відчувати, милуватися, любити, слухати, творити прекрасне в житті, в приро
ді, в мистецтві, у суспільстві вцілому.
· Підвищує концентрацію уваги;
· Сприяє розвитку естетичного виховання;
· Відбувається самореалізація;
· Формує смак і рівень культури;
· Підвищує самооцінку;
· Розвиває творчі здібності;
· Стимулює вміння утримувати в умі багато інформації;
· Сприяє розвитку емоційності, почуття ритму, музичного слуху.
Музика позитивно впливає на психічний стан дитини.
Для лікування нервових розладів, втоми, депресій, розумового перевантаження, використовують:
· Музикотерапію – лікування музичним мистецтвом;
· Вокалотерапію – лікування співом;
· Ритмотерапію – лікування музично – ритмічними вправами.
Під час проведення психологічного практикуму практичні психологи мали можливість поділитись досвідом впровадження елементів музикотерапії у корекційно-розвивальній роботі.