Методи та форми роботи соціального педагога в системі інклюзивної освіти
3.12.2013 року на базі Луцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 відбулася супервізійна група за участі соціальних педагогів міста Луцька на тему «Методи та форми роботи соціального педагога в системі інклюзивного навчання».
Дана тема є дуже актуальною на даний час. Адже зростає кількість дітей з особливим потребами, які мають велике бажання, а головне можливості навчатися в загальноосвітніх закладах. І саме введення інклюзивного навчання в школах дає дітям таку можливість.
Шляхи впровадження інклюзивного навчання визначено Концепцією розвитку інклюзивної освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки від 01.10.2010 № 912, а саме, в частині навчально-методичного забезпечення освітнього процесу передбачається реалізація корекційно-розвиткової складової особистісно-орієнтованого навчального плану в умовах інклюзивного навчання.
З урахуванням основних тенденцій щодо змін у системі освіти дітей з особливими освітніми потребами окреслено напрями діяльності, які потребують підвищеної уваги, одним з яких є психологічний і соціальний супровід інклюзивного навчання в Україні.
Зміст та основні завдання участі соціально-психологічної служби системи освіти з питань впровадження інклюзивного навчання визначено низкою нормативно-правових документів, зокрема, наказом Міністерства освіти і науки від 11.09.2009 № 855 «Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009 - 2012 роки».