Особливості конструювання задач особистісного розвитку школярів

04.02.2014 11:44

     04.02.2014 року на базі Комунального закладу "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. № 25" відбулося чергове засідання школи передового психолого-педагогічного досвіду практичного психолога – методиста Терещук Н.В. на тему «Особливості конструювання задач особистісного розвитку школярів».

      В роботі школи взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги м. Луцька, а саме гімназії № 18, НВК № 7, 26,  ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, 12, 15, 20, 23, 25, СЗОШ №1, 5, НРЦ. Учасники методичного заходу ознайомилися з особливостями прогнозування особистісного розвитку учнів з урахуванням можливої цілеспрямованої корекційно-розвивальної

  роботи. Учасники засідання навчились визначати не тільки динаміку розвитку конкретної особистості ( 

 

конструктивну, деструктивну) але й виявляти основні причини проблем та потенційні можливості кожного учня, малих груп, класних колективів, визначати стратегічні і тактичні завдання та ставит

и задачі на їх виконання.

    У навчальних закладах, що працюють за системою проектування навчально-виховного процесу, дирекція, практичні психологи, класні керівники конструюють завдання навчального закладу та психолого-педагогічні задачі особистісного розвитку учнів за допомогою діагностико-проектувального комп’ютерного комплексу «Універсал». У системі цієї комп’ютерної програми ст

ворено технологіч

ний модуль, що дає змогу за лічені хвилини проаналізувати навчально-виховні проблеми особистісного розвитку учня  та їх причини, знайти технології психолого-педагогічного проектування навчально-виховного процесу  

      Як показує практика роботи закладів, що працюють за цією системою, використання технології конструювання навчально-виховних завдань навчального закладу та тактичних задач особистісного розвитку учнів зводить до 

мінімуму 

педагогічні експромти.

       В  теплій і дружній атмосфері учасники Школи передового досвіду обмінялись думками щодо організації психолого-педагогічних досліджень у навчальному закладі та побачили практичне застосування результатів проведених досліджень.